سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
کتاب ، دهمرده ، آرشیو ، دهمرده های موفق استان ، دکتر حبیب الله دهمرده ، دکتر دهمرده در سنگری دیگر ، سایت آموزش مجازی دروس و نرم افزار سایت دانلود کتاب سایت دا ، شبستری ، شهید رضا دهمرده ، مجموعه مداحی از حاج صادق آهنگران ، معرفی سایت پاسخگویی به مسایل دینی ، موسیقی سیستانی ، ویژگی هایی که دهمرده داشت و دارد یکی تلاش و زحمت کشیدن است که می ، دهمرده - سیستان و بلوچستان ، www.mehrekerman.comمهر کرمان ، آهنگ ها و ترانه های زابلی و سیستانی ، آهنگران ، استاندار محبوب کرمان ، جناب آقای دکتر دهمرده ، اقوام و طایفه‌های سیستانی استان سیستان و بلوچستان ایران ، به او دهمرده نگویید بلکه وی حقیقتا صدمرده است ، تاریخ سیستان-سیستان زادگاه نخستین ها-سیستان ، تصاویر بیاد ماندنی از دکتر دهمرده ، تیره‌های ده مرده ، حبیب الله دهمرده ، حبیب الله دهمرده استاندار لرستان شد ، حبیب اله دهمرده ، دانلود آهنگ های سیستانی و زابلی ، دانلود موسیقی سیستانی از آقای ذولفقاری آلبوم اوشیدا آهنگهای ، درود و بدرود صمیمانه جناب آقای دکتر دهمرده در پاسخ به ابراز احسا ، دکتر دهمرده ، اساس وجودیش را خدمت بی منت به مردم می داند ، دکتر دهمرده که بحمدالله خستگی رو به خستگی وا داشتند ، دکتر مهدی دهمرده ،

صفحات اختصاصی
 
دهمرده
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :16
کل بازدید :619096
تعداد کل یاداشته ها : 112
103/1/10
5:18 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
علی[55]
این وبلاگ برای معرفی سایتهای دانلود کتاب فارسی و یادداشتهای شخصی می باشد و ضمنن شما با دکتر دهمرده در این وبلاگ بیشتر آشنا می شوید.

خبر مایه

               چرا روزه واجب شد؟

                                              روزه

قال امیرالمومنین علیه السلام:

                        فرض الله  الصیام ابتلاء لاخلاص الخلق

 

خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.

نهج البلاغه، حکمت 252

  
  
آر اس اس چیست؟
RSS مخفف Really Simple Syndication به معنی تشکیل ارتباط های بسیار ساده است. آر اس اس فایلی با فرمت خاص (XML) می باشد که شامل آخرین عناوین سایت های خبری، وبلاگ ها و سایت هایی از این دست می باشد. در واقع آر اس اس فرمتی برای خروجی اطلاعات می باشد. با به روز شدن سایت، فایل ار اس اس آن به طور خودکار به روز می شود. محتویات فایل های آر اس اس را می توان به کمک نرم افزار های مخصوص مشاهده کرد.

آر اس اس چه مزایایی دارد؟
با گسترش روزافزون وب، دستیابی به محتوای مورد نیاز و به روز، کار مشکل و زمان بریست. آر اس اس این مشکل را حل می کند. ار اس اس این امکان را می دهد که به راحتی و بدون نیاز به مشاهده روزانه سایتهای مورد علاقه ، از محتوا و به روز رسانی های آنها مطلع شوید. وظیفه اصلی آر اس اس قابل دستیابی کردن اطلاعات و صرفه جویی در زمان است. با استفاده از آر اس اس می توانید آخرین عناوین سایت های دیگر را با به روز رسانی خودکار در نرم افزار خبرخوان (Feed Reader) بخوانید یا در سایت خود قرار دهید.

چگونه از آر اس اس استفاده کنیم؟
اطلاعات ارائه شده به صورت آر اس اس را می توان به کمک نرم افزارهای خاصی که خبرخوان (Feed Reader, News Aggrigator) نام دارند مشاهد نمود. نمونه ای از این نرم افزارها را می توان به صورت رایگان از اینترنت دانلود نمود. برخی از مرورگرها مانند IE7 امکان مشاهده محتوای آر اس اس را فراهم می کنند. همچنین می توان با قرار دادن اسکریپت مخصوص، عناوین سایتهای دیگر را که بصورت آر اس اس عرضه شده اند در در وبلاگ یا سایت شخصی نمایش داد.
در هر حال برای استفاده از آر اس اس لینک آنرا باید وارد نرم افزار خاص نمود. لینک آر اس اس معمولاً با آیکون نارنجی رنگ زیر مشخص میشود.

86/6/24::: 12:21 ع
نظر()
  
امام جواد (ع) : سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشیمان نگردد :
1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت کردن ، 3 - و توکل بر خدا در هنگام تصمیم گیری .
 
مسند الامام الجواد ، ص 247
 
با سلام به دوستان گرامی . واقاً نمیتونستم تحمل کنم به قدری این حدیث پرمعنا است که من آن را روی عکس نوشتم و پس زمینه کامپیوتر کردم خیلی معنی زیبایی دارد من که واقعاً می خواهم از این مطلب استفاده کامل را ببرم شما را نمی دونم
 
 
 

  
  

        عکسهایی از ماه مبارک رمضان برای پس زمینه

                                                             

                                                                               

برای دیدن عکسهای بزرگ و بیشتر اینجا را کلیک کنید...

86/6/22::: 9:10 ص
نظر()
  

 . دانلود نرم افزار نسیم حیات

دانلود نرم افزار  قرآن کریم

دانلود ترجمه کامل قرآن فارسی

دانلود ترجمه کامل قرآن انگلیسی

دانلود متن کامل قرآن عربی


86/6/6::: 10:47 ص
نظر()
  
                                                         http://www.sbportal.ir
  
  

**************بهترین مداحی ها را از سایت زاکرین دانلود کنید  نظر یادتون نره *************

www.zakerin.ir                               http://www.zakerin.ir/                             


86/5/22::: 11:24 ع
نظر()
  
  

من در این سایت دعا و زیارت هارو هم با صوت و هم با متن دانلود کردم

http://www.labbaik.ir


  
  
  سایتهاى فهرست شده
 
کل سایتها= 98
   بیشتر..

86/2/22::: 11:37 ع
نظر()
  
  
   1   2      >